piątek, 24 maja 2013

I co raku???? dasz im radę?????;) yeah....mmmm


fot.YouTube/rethinkbreastcancer



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VsyE2rCW71o#!


Zobaczyłam i zwariowałam:):):) Z radości, żeby było jasne;) że są ludzie, którzy szukają nowych rozwiązań, nowych pomysłów, nowych sposobów kreatywności:):):) Bo to znaczy, że kroczek po kroczku znajdujemy haka na raka i to w jakim, że tak powiem, stylu;) Nota bene dawno tak się nie śmiałam:) a przy okazji tematów lekarskich;) pozdrawiam z krainy rencistów:) pocztówka ze słoneczkiem i uśmiechami dla Pani Doktor Orzecznik, która oprócz renty przekazała mi tak wielgachny ładunek pozytywnej energii i wsparcia, że wstyd się przyznać, ale aż się wzruszyłam ZNOWUUU (SIC!). Nie cierpię takich komisji, bo wówczas jeszcze bardziej czuję, że zamiast do ZUSu powinnam pędzić na ważną próbę, ale przyjmijmy, że po prostu się rozpędzam;):):):)
źródło: internet



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz