niedziela, 18 sierpnia 2013

uczę się i przełamuję ograniczenia

Po pierwsze mój komputer ostatnio zbuntował się i zaniemógł, a serwis pożarł mi wszystkie dane wraz z nieprzekopiowanymi postami... no i sprawa się rypła, bo mi się ciągłość zaburzyła pisania a przez to obserwacji dziania się. ech... a le się działo. podróże, podróże i refleksje podróżne i dorastanie podróżne. Gdynia moja ukochana z Dominikiem i Kasią i tymi cudnymi Ludźmi ukochanymi. Teledysk Dominica a później moja z nimi warszawska przygoda i piękne spotkanie z Oleńką, Kamilem i teamem kocim. Krzyś i kolejne wyzwanie przepiękne przy kolejnym teledysku, jakże pięknym i mądrym. W międzyczasie uzyskanie pewności, że talent-showy są nie dla mnie bo absolutnie ten rodzaj pracy i formuła nie są dla mnie. Wiem, że w pracy potrzebuję harmonii, a tam takiej właśnie jak ta mi niezbędna nie ma. Ten, kto o mnie tego  nauczył będzie wiedział, że to właśnie dla Ciebie mój drogi te wyrazy szacunku, uznania i ogromne DZIĘKUJĘ:) Jeszcze Asia i Sebastian i Julka, zmianofryzury i marzenie spełnione za kółkiem Świerolli:):):) W międzyczasie korepetycji uz Qbą ciąg dalszy i tym razem moje szalone rozczarowanie... liczę, że mój młody leniwiec się zrehabilituje... I jeszcze taka piękna niespodzianka Justynkowo-Karolinowa  i  w dodatku w takim ważnym przełomowym dla Justynki momencie:):):) to jest niespodzianka:):):):)a dziś mija drugi dzień moich polsko-rosyjskich warsztatów w Krakowie. teatr za jakim tęskniłam, tak intensywny, że dech zapiera, a my jesteśmy do wyżęcia po każdych zajęciach. Dziś przeszłam kolejne ograniczenie. Jestem z siebie dumna:):):) Poznałam genialnych Ludzi, Kraków pozwolił mi wreszcie na chwilę dłużej z moją Kasią i tak pięknym Oczekiwaniem:):):) dziś jeszcze Mama dotarła i dzięki Gosi mamy najmilszy dom:):):) czy mówiłam, że moje życie jest przepiękne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz