wtorek, 27 sierpnia 2013

kolejny cudowny dzień za mną:*:*:*:*

z archiwum Polskiego Teatru w Moskwie
Summer School 2013

z archiwum Polskiego Teatru w Moskwie
Summer School 2013

z archiwum Polskiego Teatru w Moskwie
Summer School 2013
Kolejny cudowny dzień za mną:):):) Ostatnie zajęcia z Qubą przed jego poprawką za nami. Jestem dobrej myśli:):) Poza tym to świetny młody człowiek. Mam nadzieję, że nigdy więcej nie będzie miał poprawki. Dziś kolejne cudowne maile, telefony smsy:):):) Mam tak cudownych Ludzi wokół siebie. Jestem wdzięczna za to codziennie bardziej. Nasza grupa PTwM cudownie aktywna. To daje power:):):) Jutro od rana mój rezonans wątroby i chemioterapia naszej przyjaciółki. Hej ho Hej ho po życie by się szło;););) niebawem będziemy z Sebem odnawiać kolejny raz przysięgę małżeńską i przy okazji formalności zarezerwowaliśmy termin na przyszły rok. Poza tym planuję dwa dni odpoczynku a po nich mam TYYYYLE pomysłów do realizacji, że już się sama nie mogę doczekać, bo wiem, że będzie CUDOWNIE. Więc nowe odcinki rakowego serialu są wręcz nie na miejscu;););) mam ważniejsze rzeczy na głowie;););) więc módllta się za mnie Kochani, żebyśmy mieli jeszcze czas na morze trunków, na 1001 nocy do przegadania, na miliardy cudownych wspólnych chwil na scenie, na kilometry najcudowniejszych podróży,tatuaże, genialne gotowania, na cudowne spotkania, na miłość, na marzenia, prędkość, motocykle, kolory, zapachy i wiatr:):):) za to trzymam kciuki i Was o to proszę, bo obiecuję, że będzie fajnie:*:*:*:*:*:*:*:*

1 komentarz:

  1. kto prosi ten otrzymuje:)

    załatwione. słowo gotowanie o tej godzinie uruchamia mój żołądek- źle, czas spać.

    trzymaj się Aneczka. fajnie Ci z tym mężem- podtrzymuję:)

    K.

    OdpowiedzUsuń