sobota, 22 lutego 2014

NOWY ROK

Nowy Rok w środku roku. ale tak czuję. To takie niezwykłe uczucie, które ostatanio tak często dominuje. Czuję że świat się kręci. Czuję fizycznie, że czas mija. Czuję jak wszystko się zmienia a najbardziej ja sama. zaczęłam drugi semestr mojej pedagogiki tańca. czuję, że się rozwijam, że się uczę. widzę tyle dynamiki w moim życiu. czasem tylko zapadam się, ale to rzadko. i jestem szczęśliwa. bo nie panuję chwilowo nad czasem. jestem okropnie niesłowna, zawodzę i to powoduje, że się ze sobą nie dogaduję, źle mi z tym, to do zmiany natychmiast, choć nie wiem jeszcze jak,  ale oprócz tego wiem, że moje życie będize takie jakie chcę. że jest. że zawsze było. tylko czasem zbyt szybko biegnę, żeby to zauważyć.

i widzę zmiany podczas pracy nad moją stroną:):):) systematyzuję życie przed i po. inne. moje. ale inne.

http://annaiwasiuta-dudek.wix.com/aktorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz